• Whatsapp Test Hattı
    Whatsapp Hattımız : 05073550044 - Bilgi İçin : TIKLAYIN!
  • İPTV Satışlarımız Başladı.
    Başlangıca özel fiyatlarla siz değerli üyelerimizin hizmetine sunuyoruz. Detaylı bilgi ve Test için : TIKLAYIN!

İPTV KIRMA PROGRAMI VE SMART TV YE İP YÜKLEME ARTI 7 FULL PAKET CUMBO

Halil4242

ARNAVUT GÖÇMEN MODERATÖR İZMİR BUCALI
ELİT ÜYE
#1
TŞK ARKADASLAR DURMAK YOK YOLA DEVAM
DİGER ARKADASLAR VİDEO HAZIRLIYOM SİZİN İÇİN GEREKLİ PROGRAMLAR AŞAGIDADIR
COMBOLAR İPTV LERİ KOLAY KIRABİLCENİZ İZLEYİN AYNISINI YAPIN

evinde smart veya aypi tv olan videoyu izleyin dekoder olmadan 46 bine kadar kanal açıyo arkadaslar ve donma katiyen yok
1 linkki 2.3 kişi rahat izliyor tek kişilik olsa bile

yapamayan arkadaslar bana plazmanın arkasında ki kodu versin ve port nosunu burdan yollarım



iptv tarama ve şifre kırma izleyin program linkki aşada var indirin ve yapın





video atmadan kısaca nasıl yapıcanız anlatayım tekrar
1 iptv paneltarama programını açın
2 açtınız sol üst kösede cumbo yükle yazıyo ona basın verdigim cumbolardan yükleyin
3 küçük kutu çıkçak çıkan kutuya bu paneli yapıştırın
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.

4 sol üste boş iki kutu var isaretleyin
5 başla diyin hepsi bu kolay gelsin
sitemize özel bayram hediyeleri verilecek bu akşam 9 dan sonra
bilenler başlasın

isim isim cumbo koydum cumbo programıyla isimlerin sonuna 1 yazın 2 yazın cumboyu çogaltabilirsiniz video atıcam birazdan

gerekli proramlar var linkte panel linkleride var 10 dakika ugrascanız hepsi bu

Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


7 paket cumbo yüklenicek

Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket1


Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket2


Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket3


Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket4


Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket5


Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket6


Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
paket7


bu panel ile taratın ilk -http://eu.ipguzel.com:2086
 
Son düzenleme:

Halil4242

ARNAVUT GÖÇMEN MODERATÖR İZMİR BUCALI
ELİT ÜYE
#5
yapamayan arkadaşlar bana özelden ulassın ben burdan yapayım öncelikle plazmada ssıp tv yi kurun ordan girceniz